Worldwide Delivery

My garage
0
0
Cart0items

Cart

Mājas lapaAtgriešanas un Maiņas politika

Atgriešanas un Maiņas politika

Vispārīgās atgriešanas/apmaiņas vadlīnijas

  • Lūdzu, sazinieties ar mums info@avogroup.lv pirms jebkādas atgriešanas/maiņas sūtīšanas atpakaļ mums .
  • Visās atgrieztajās/apmaiņās jāiekļauj visi piederumi, dokumentācija utt., Kas sākotnēji tika nosūtīti kopā ar produktu.
  • Ja jūsu atgriešana/apmaiņa ietver baterijas, lūdzu, sazinieties ar mums, lai iegūtu sīkāku informāciju par pareizām piegādes procedūrām.
  • Atgriešanas/apmaiņas apstrāde var ilgt līdz 2 nedēļām, neskaitot piegādes laikus.
  • Jūs esat atbildīgs par atgriešanas piegādes izmaksām, kas nav saistītas ar bojātu produktu vai produktu, kas tika bojāts sākotnējās nosūtīšanas laikā klientam.

14 dienu atgriešanas politika — tikai neizmantoti produkti

Atgriešana tiek pieņemta tikai 14 dienu laikā pēc iegādes datuma . Lai prece būtu piemērota atgriešanai, tai jābūt nelietotai un tādā pašā stāvoklī, kādā to saņēmāt. Tam jābūt arī oriģinālajā iepakojumā.

Lai atgrieztu savu produktu, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni info@avogroup.lv. Lai apstrādātu jūsu atgriešanu, mums ir nepieciešama kvīts vai pirkumu apliecinošs dokuments . Jūs būsiet atbildīgs par piegādes izmaksām. Ja preci mēs saņemam nelietotā un nebojātā stāvoklī un oriģinālajā iepakojumā, mēs atmaksāsim jūsu pirkumu.

No atgriešanas ir atbrīvotas vairāku veidu preces, piemēram, dāvanu kartes un lejupielādējami programmatūras produkti. Šīs preces tiek identificētas tīmekļa vietnē un pasūtīšanas procesā kā neatgriežamas.

Lūdzu, nesūtiet pirkumu atpakaļ ražotājam.

14 dienu apmaiņas politika – tikai bojāti produkti

Ja uzskatāt, ka jums ir bojāts produkts, lūdzu , sazinieties ar mums pa tālruni info@avogroup.lv.

Bojātus produktus var apmainīt tikai 14 dienu laikā pēc iegādes. Lai apstrādātu jūsu apmaiņu, mums būs nepieciešams jūsu pasūtījuma numurs, jūsu iestatījumu apraksts (ieskaitot fotoattēlus) un jebkura cita informācija par to, kā jūs izmantojat produktu, kas var palīdzēt mums izprast iespējamo defektu.

Gadījumā, ja tiek konstatēts, ka produkts ir bojāts ražotāja kļūdas vai bojātu materiālu dēļ, mēs pēc vajadzības salabosim vai apmainīsim produktu. Ja AVOGroup konstatēs, ka bojāta produkta remonts vai nomaiņa nav praktiska, mēs nodrošināsim naudas atmaksu.

Atkarībā no jūsu dzīvesvietas laiks, kas var būt nepieciešams, lai jūsu remontētais/nomainītais produkts nonāktu pie jums, var atšķirties.

Bojāts sūtījumā

Noteikti pārbaudiet savu produktu, kad esat to saņēmis. Par visiem piegādes radītajiem bojājumiem jāziņo AVOGroup 14 dienu laikā pēc produkta saņemšanas .

Ja saņemat savu produktu un tas ir bojāts nosūtīšanas laikā, lūdzu, nekavējoties rakstiet mums pa e-pastu info@avogroup.lv. Iekļaujiet bojājumu aprakstu un, ja iespējams, iekļaujiet attēlus. Šī informācija mums ir ļoti noderīga, lai pārliecinātos, ka mūsu produkti ir pareizi iepakoti un nosūtīti. Mēs noorganizēsim bojāto produktu nomaiņu.

Kompensācijas

Kad jūsu atgriešana būs saņemta un pārbaudīta, mēs nosūtīsim jums e-pastu, lai paziņotu, ka esam saņēmuši jūsu atgriezto preci. Mēs arī informēsim jūs par jūsu atmaksas apstiprināšanu vai noraidīšanu. Ja tiksiet apstiprināts, jūsu atmaksa tiks apstrādāta, un kredītkarte vai sākotnējais maksājuma veids tiks automātiski piemērots jūsu kredītkartei vai sākotnējam maksājuma veidam noteiktu dienu laikā.

Novēlota vai trūkstoša atmaksa

Ja vēl neesat saņēmis atmaksu, vispirms vēlreiz pārbaudiet savu bankas kontu.

Pēc tam sazinieties ar savu kredītkartes izsniedzēju, var paiet kāds laiks, līdz jūsu atmaksa tiks oficiāli publicēta.

Pēc tam sazinieties ar savu banku. Pirms atmaksas grāmatošanas bieži vien ir zināms apstrādes laiks.

Ja esat to visu izdarījis un joprojām neesat saņēmis atmaksu, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni info@avogroup.lv .

Apmaiņas

Mēs nomainām preces tikai tad, ja tās ir bojātas. Ja jums tas ir jāapmaina pret to pašu preci, nosūtiet mums e-pastu uz info@avogroup.lv .

Nosūtīšanas

Lai atgrieztu savu produktu, lūdzu , sazinieties ar mums pa tālruni info@avogroup.lv

Jūs būsiet atbildīgs par savu piegādes izmaksu apmaksu par preces atgriešanu. Piegādes izmaksas netiek atmaksātas. Ja jūs saņemsiet atmaksu, visas piegādes izmaksas, kas apmaksātas ar AVOGroup LV, tiks atskaitītas no jūsu atmaksas.

Ja sūtāt preci, kas pārsniedz 50 USD, jums vajadzētu apsvērt iespēju izmantot izsekojamu pārvadāšanas pakalpojumu vai iegādāties piegādes apdrošināšanu. Mēs negarantējam, ka saņemsim jūsu atgriezto preci.